Dossier x Fritz Hansen native til print.

Kommercielt samarbejde


ANNONCERING PÅ PRINT

UDGIVELSER 2021

Priser
Opslag: 88.128 kr.
Helside: 52.530 kr.
Bagside: 74.868 kr.

Format
400 mm x 285 mm
200 mm x 285 mm

Udgivelsesdatoer
Nr. 2 28.01.2021
Nr. 3 28-04-2021
Nr. 4 24-06-2021
Nr. 5 26-08-2021
Nr. 6 28-10-2021
Nr. 7 30-12-2021

Booking-deadline
Nr. 2 11-12-2020
Nr. 3 15-03-2021
Nr. 4 14-05-2021
Nr. 5 16-07-2021
Nr. 6 17-09-2021
Nr. 7 12-11-2021

Materiale-deadline
Nr. 2 11-12-2020
Nr. 3 22-03-2021
Nr. 4 21-05-2021
Nr. 5 23-07-2021
Nr. 6 24-09-2021
Nr. 7 19-11-2021


NATIVE

Vores tilgang til produktion af native-indhold er den samme som den redaktionelle. Vi skilter tydeligt med, at et givent projekt er et sponsoreret samarbejde, men derudover skal brugerne ikke kunne se forskel på native og redaktionelt indhold. Vi har arbejdet sammen med virksomheder som Fritz Hansen, BMW, Gant, Ecco, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Magasin du Nord, Simple Feast og Maldon Salt.


Dossier x BMW

Formål: BMWs formal med kampagnen var at skabe kvalificeret kendskab og præference for BMW og særligt deres nyeste bil The 1. De ønskede at kommunikere til mænd i alderen 30+, som har taget deres første succesfulde skridt i karrieren. BMW ville gerne fokusere på den personlige fortælling med afsæt i en relevant personlighed, som var blev deres stemme og ansigt udadtil. Vi valgte fotografen Anders Schønnemann, da han er en international anerkendt interiørfotograf, som er enormt kvalitetsbevidst i alle de valg, han træffer både fagligt og i sin fritid.

Indhold: Video og billedserie til sociale medier med Anders Schønnemann.


Dossier x Maldon Salt

Formål: Maldon Salt ønskede fokus på passion og kærlighed til et håndværk, som er kerneværdier hos dem del. De ville skabe opmærksomhed på deres brand i et fagligt og professionelt fælleskab i madbranchen. Vi valgte at fokusere på forskellige fagligheder: en bager, en vinmand, en urtesamler, en michelin-kok, en burgerrestaurant-ejer og flere andre, som er med til at sætte dagsordenen og fremtiden i mad- og vinindustrien. Alle havde en stor passion for deres faglighed og håndværk til fælles.

Indhold: Videoer til sociale medier med forskellige hovedpersoner, herunder sanker Thomas Laursen. Native-artikler til print med forskellige temaer og hovedpersoner som stifter af Gasoline Grill Klaus Wittrup, vinimportøren Frederik Trebbien, filminstruktør Rasmus Dinesen og kok Theis Brydegaard.


Dossier x Fritz Hansen

Formål: Fritz Hansen havde relanceret deres brand med bl.a. et helt nyt logo og strategi. De ønskede at nå ud til en ny og yngre målgruppe og blive mere relevante for Dossiers målgruppe. De ville fortælle deres nye historie igennem deres egen direktør og designchef men også via eksterne, interessante personligheder, som arbejder indenfor kunst, arkitektur og design. Her valgte vi at portrætereere designer og arkitekt Mathias Mentze, som også laver flere kunstprojekter, samt arkitekt og stifter af tegnestuen COBE Dan Stubbergaard.

Indhold: Videoer til sociale medier med Mathias Mentze og Dan Stubbergaard. En native-artikel og billedserie til print med daværende CEO Jacob Holm og Head of Design Christian Andresen.


Dossier x Gant

Formål: Gant ønskede at sætte fokus på deres 2020-efterårskollektion og skabe en større værdi for deres outdoor-kollektion hos en yngre og kreativ målgruppe. Formålet var at finde en relevante personlighed, som delte nogle værdisæt med Gant. Vi valgte Kasper Thorup, som er en talentfuld designer, som er tæt på sit internationale gennembrud. Thorups designunivers med fokus på naturen talte godt sammen med Gants kollektion.

Indhold: Video og billedserie til sociale medier samt native-interivew til print med Kasper Thorup.


Dossier x ECCO

Formål: ECCO ville have bedre fat i en ny målgruppe af stilbeviste og karriereorienterede mænd – også en mere nicheorienteret målgruppe. De ville kommunikere denne fortælling gennem deres egen Creative Director Liam Maher, som har en fortid hos flere internationale designbrands. Mahers filosofier og værdier skulle bringe fortællingen om ECCO ind i et nyt lys.

Indhold: Native-interview til print med Liam Maher.


For mere information kontakt Mads Vanggaard Thomsen, Strategic and commercial partnerships director, mads.vanggaard@dossierdanmark.dk